Forum Senaste Sok
Rubrik: F31 "hotta upp" Sportline/Standard fronten
Plönken 2020-04-17 18:02
Tjena. Köpte mig min första BMW för några månader sedan, hittade ett exemplar som hade allt jag ville ha förutom just utvändig m-sport. Vilket är enkelt åtgärdat, men har på senare tid börjat intressera mig för att hotta upp sportline/standard fronten en aning istället. Många säger att det är slöseri på pengar, må så va men vill ha något som ser lite annorlunda ut.

Då jag pysslat med en del styling på diverse japanska bilar tidigare, inte för att det är mer unikt än något annat men betydligt enklare om än något bredare utbud så tar det emot lite grann att eftermontera en m-sport front + m-performance läpp precis som alla andra har, hur snyggt det än må vara så söker egentligen lite inspiration då jag har något svårt att hitta framläppar, corner splitters och annat till just standard fronten som jag tycker ser bra ut, där bland fitment osv.
Tänkte att jag ger det ett försök här då jag knappast kan vara den enda som rockar standard fronten.

Så min fråga lyder egentligen: Är det något här med en F30/F31 standard front som lyckats smakfullt att piffa upp standardfronten eller är det bara att lägga ner och köpa m-sport? :)
Mats 2020-04-18 10:37
Denna hysteri med M-sport! Jag lägger hellre pengarna på större motorer än plastdelar.

Fast det var ju inte svar på din fråga...;)
Transocean 2020-04-18 18:34
Kanske en Alpina-bodykit? [LÄNK]
Bianca 2020-04-18 18:48
Alpina delar passar bäst på äkta alpina bilar
Precis som alpina fälgar på en vanlig bmw, ser helt fel ut
LordRanta 2020-04-23 22:54
Det som är smakfullt för mig behöver ju inte betyda smakfullt för dig 😂
Ögonlock och enkel läpp och de s.k whiskers fick bli röda på prov då bilen har svart/rött tema (samt inredning) överlag.

Ska se om jag kan skaka fram nån bild i helgen.
LordRanta 2020-04-26 19:50
Såhär rullar jag:

[LÄNK]

[LÄNK]
jonaz.a 2020-10-06 18:01
Kanske en cupspoiler skulle vara något för dig?

. ___ __ ____ __
/ _ )/ |/ / | /| / /
/ _ / /|_/ /| |/ |/ /
/____/_/ /_/ |__/|__/
Besvara