Ni får välja vilken bil som helst som går/har gått att köpa. Vilken väljer ni?
Och om det finns något klipp på bilen i era drömmar får ni gärna länka..
DennisH: Det är bilarnas bil! Betänk att den är utvecklad på slutet av 80-talet och byggd i början på 90-talet.
Hur många av dagens superbilar hänger med?
Mitt val alla dagar i veckan: Mclaren F1 GTR.
Karl Birgander, Göteborg
BMW 530dAT -01 & Porsche 944 S2 -90
Förr: BMW 318is -90 IP: ...[.97.187]
Lägg gärna drygt 10 min på denna film. Tänk på att Tiff är gammal F1 förare när ni ser hans reaktioner senare i filmen. :-) Betänk även att detta var tidigt 90-tal och lyssna efter vem som byggde motorn.
IP: ...[208.130]
GE 1.538 st 2009-03-10 18:54 Anmäl svaret Äger följande bilar:
BMW 525i 1995
gti_charlie: Jag vet mycket väl att McLaren F1 är en milstolpe utan dess like. Men jag skulle ändå välja Ferrari FXX alla dagar i min vecka:-)
Huruvida det finns snabbare supersportbilar i dag vet jag inte. Men en Ferrari FXX borde nog hålla en McLaren F1 bakom sig skulle jag tro. Och kanske även Pagani Zonda F eller Zonda R. Kanske Ferrari Enzon också... men jag vet inte riktigt... Pratar vi rakt fram finns ju även en viss Bugatti... Så snabbast i dag tror jag inte att McLaren F1 är, men givetvis en helt otrolig bil i alla fall och helt klart ett bra val enligt mig, men jag väljer ju som sagt Ferrari FXX. Vore kul att se Tiff provköra en FXX på bana, men det lär väl aldrig hända, tyvärr..
Men det här ser väl ut att gå undan i alla fall:-)
bmw_jerry: Den bilen är en enzo i grunden som den där snorrika ägaren låtit bygga om. Så tyvärr är den inte inkvalad bland bilar som går eller har gått att köpa. Men snygg håller jag med dig om att den är... IP: ...[146.170]